Szanowni Państwo,
Zarząd GTBS Sp. z o.o. informuje, że udostępnia od dnia 23.10.2018 r. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Zachęcamy do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Jest to wygodny i bardzo łatwy w obsłudze i system kontroli swoich płatności w Goleniowskim TBS Sp. z o.o.

O systemie eBOK.
System e-BOK umożliwia najemcy sprawdzenie swojego konta czynszowego za pośrednictwem Internetu. Aby uzyskać możliwość korzystania z systemu e-BOK należy wypełnić i złożyć w siedzibie Spółki wniosek o przyznanie loginu i hasła (wizyta jednorazowa). Rejestracja odbywa się dwuetapowo. W pierwszej części należy poprawnie wypełnić wniosek. Po wypełnieniu wniosku otrzymają Państwo na miejscu login i hasło startowe. Po otrzymaniu loginu i hasła startowego można rozpocząć bezpłatne korzystanie z serwisu.

Procedura rejestracji i użytkowania eBOK.

Krok 1.  Należy poprawnie wypełnić wniosek o przyznanie loginu i hasła do systemu eBOK.
Krok 2.   Po otrzymaniu hasła Użytkownik może zalogować się po raz pierwszy do systemu. Logowania można dokonać:

Krok 3. Podczas pierwszego logowania należy zmienić hasło. Nowe hasło należy przechowywać w bezpiecznym miejscu gdyż nie ma możliwości przypomnienia/ odzyskania zapomnianego hasła. W przypadku utraty hasła należy przeprowadzić ponownie procedurę rejestracji. 

Krok 4. Zmiana hasła przy pierwszym logowaniu. Otrzymane od Goleniowskiego TBS Sp. z o. o. hasło, służy tylko do pierwszego zalogowania. Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze hasło startowe jest znane administratorowi systemu. Po zmianie hasła startowego na hasło utworzone przez Użytkownika nikt z pracowników GTBS nie będzie w stanie go odczytać. Służy to zachowaniu jak największej poufności danych. Drugim powodem jest wygoda Użytkownika - hasła startowe generowane są losowo i nie mają zbyt przyjaznej i łatwej do zapamiętania formy.

Zasady tworzenia nowego hasła: 

Hasło utworzone przez Użytkownika musi spełnić następujące warunki:

  • mieć długość minimalnie 6 a maksymalnie 30 znaków,
  • zawierać przynajmniej jedną cyfrę,
  • zawierać przynajmniej jedną wielką i jedną małą literę.

Przykłady poprawnych haseł to:

aaaaaaA1 - (8 znaków, przynajmniej 1 duża litera i jedna cyfra),
BBBBBBBa1 - (10 znaków, przynajmniej 1 mała litera i jedna cyfra)

W przypadku pytań dotyczących aktywacji konta, zmiany haseł, problemów z logowaniem lub innymi pytaniami prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem GTBS Sp. z o. o.:

  • Stanisław Palczak – Administrator, tel. 91 466 47 22, email:

UWAGA:
Dane prezentowane w eBOK mogą być opóźnione do 7 dni ze względu na proces księgowania dokumentów. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za czas, który upływa od momentu wpłacenia przez Użytkownika środków na konto do momentu ich zaksięgowania przez bank.